با خوردن اين خوراكيها سردرد مي‌گيرید
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

 

با خوردن اين خوراكيها سردرد مي‌گيرید
خوردن بعضي از مواد خوراكي موجب بروز ناراحتي‌هايي در بدن مي‌شود كه در صورت آگاهي مي‌توان از آن جلوگيري كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل دريچه خبر به نقل از هلث نيوز؛ مواد خوراكي هستند كه در بسياري از افراد ايجاد سردرد مي‌كنند. اين مواد عبارتند از:
1- نوشابه‌هاي الكلي: تمامي نوشابه‌هاي الكلي داراي سطح بالايي از ساختار تيرامين هستند كه خود بدترين آسيب‌ها را به رگ‌هاي خوني وارد مي‌كند.
2- شكلات: مصرف شكلات به بيماران داراي سردردهاي ميگرني توصيه نمي‌شود. تركيبي از چربي و تيرامين موجود در انواع شكلات عامل بروز سردرد مي‌شوند.
3- قهوه: حتي ترك كردن ناگهاني مصرف قهوه نيز براي علاقه‌مندان به اين نوشيدني پرطرفدار نيز سردردآور است.
4- قند مصنوعي: اغلب مردم از قندهاي مصنوعي براي كاهش دادن كالري وارد شده به بدن استفاده مي‌كنند. اما همين مواد براي شخص مصرف كننده سردرد به همراه مي‌آورد. پزشكان توصيه مي‌كنند قند طبيعي بهترين جايگزين براي نوع مصنوعي آن است.
5- پنير: پنير به خودي خود خواص فراواني براي سلامت بدن دارد اما بهتر است اشخاص مبتلا به ميگرن از مصرف زياد آن خودداري كنند. مصرف برخي از پنيرها مانند گودا و چدار جذب پروتئين را، آهسته‌تر مي‌سازد و به اسيد آمين تيرامين فرصت آزادسازي مي‌دهد.
6- بستني: بسياري از ما سردرد ناگهاني پس از خوردن بستني را تجربه كرده‌ايم. سرماي بستني مستقيماً بر عصب‌هاي مغزي تأثير گذاشته و ايجاد سردرد مي‌كند. بهتر است مواد خوراكي سرد به آهستگي خورده شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب